diumenge, 29 de novembre de 2020

La creu del Ferrer


Ruta: La creu del Ferrer

Distància: 13,8 km

Desnivell: 430 m

Participants:  Juanan, Salva i Jesús.







El punt d'inici el fem a l'altura passant el mas del Campillo al camí del pla venint des de l'embotelladora de Cortes d'Arenós.

Punt d'inici: al fons el Cabeço de les creus
i la creu del Ferrer
A la bifurcació ens desvíem cap al riu de Cortes per a anar cap al camí de la Bailesa.

Una vegada arribem agafem el camí de les creus que no el deixarem fins a arribar al barranc de les creus.

Al camí de les creus
ens trobem moltes vaques pasturant
Travessem el barranc i deixem el camí de les creus per a dirigir-nos cap a la creu del Ferrer (Cruz del Herrero o alto de la Hambrienta) per mitjà d'una sendera que el començament està molt definida però que a mesura que pugem es desdibuixa cada volta més fins que arriba un moment que anem camp a través sense problemes.
Una vegada arribem al cinquè cim de Castelló no podem gaudir del meravellós paisatge a causa de que es troba molt ennuvolat. 


Busquem el lloc ideal per a gaudir del nostre cafenet i del pastís de M. José.

Al cap d'una estona tornem per on hem vingut buscant el camí de les creus.
Galetes de reis
A l'arribar ens desvíem per a anar a la font del mas de les creus.

Després pugem per a tornar al camí de les creus i fer el descens.
Baixant
Una vegada arribem seguim en direcció cap al corral de la hambrienta o de la Bailesa.

Seguirem pel mateix camí als peus del Cabeço de les creus fins a arribar al final de la ruta d'avui.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada