diumenge, 26 de juliol de 2020

Pantà de Maria Cristina



Ruta: Pantà de Maria Cristina

Distància: 8 km

Desnivell: 130 m

Participants: José Ramon, Salva i Jesús.



El punt d'inici el fem des del camí del mercader prop de  la rambla de la viuda cap al pantà de M. Cristina.

Travessem la rambla per l'assagador de Saragossa dirigint-nos cap al pantà.
vistes per la vora de la rambla de la viuda
La primera part de la ruta la fem per la vora del pantà. 

És la part més agradable de la ruta.

Primer arribem cap al paredó del pantà i continuem per la vora cap al barranc de boràs.

El pantà es troba prou ple, el que fa complicat caminar pels costats.
Tossal de Mollet al fons a l'esquerra

Les vistes cap al Penyagolosa i el tossal de Mollet són fantàstiques.

A l'arribar al barranc de Borràs hem de recular i deixar el pantà.

Nosaltres voliem fer la ruta per la vora del barranc però no ens queda un altre remei que dirigir-nos cap a l'urbanització  "el regatell" per una sendera poc definida.

Penyagolosa al fons
Travessem l'urbanització pel carrer "Alcovendas" i caminem fins a una pista de terra  que ens portarà al Morral Park (és un recinte per a la pràctica de la bicicleta extrema), també a una granja prou nova i a camps de tarongers.
Pastís de xocolata al vi negre
Arribem a un punt on caminem per una antiga sendera gens definida i que costa caminar per ella. Recomanem el track. Aquesta antiga sendera ens portarà a una altra pista que acabarà per on hem vingut cap al pantà.


És hora de fer el nostre cafenet, gaudir del pastís de xocolota al vi negre amb ganatxe de xocolata de M. José i el millor lloc ja que hem tornat al començament de la ruta és fer-ho al pantà.

Ja sols ens falta tornar per la vora de la rambla de la viuda, travessar-la i acabar la ruta d'avui.






Veure la ruta al Wikiloc Veure totes les fotos de la ruta

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada