Desnivell: 250 m
Participants: José Ramón, Salva i Jesús.
Participants: José Ramón, Salva i Jesús.
El punt d'inici el fem al barranc de les Apotecàries al camí barranc de la ratlla que es troba anant en direcció cap a l'urbanització de Montornés (Benicàssim).
Caminem pel camí que es farà en sendera i ens portarà al començament de la senda que puja a la roca de la seda.
pujant |
Nosaltres no agafem la sendera de la roca de la seda i girem a l'esquerra just on es troba una piscina.
Passem de llarg la piscina i trobem una reguera que caminem per dins fins al final, lloc a on baixarem per una finca abandonada i caminarem per una sendera que naix a la nostra dreta.
Vistes cap al castell vell i la Plana |
La senda va pujant i a mesura que agafem altura les vistes cap a la Plana es fan meravelloses.
Roca blanca i de la seda des del tossal de Ribalta |
Arribem just abans de les serretes per a fer la pujada al més alt de la ruta d'avui, el tossal de Ribalta.
Les vistes des del tossal cap al desert són fantàstiques.
Seguim avant en direcció a la roca blanca i la de la seda.
Roca blanca |
Mentre caminem trobem un tossalet que ens fa molt de goig pujar-lo, ens desvíem i tenim la sort de gaudir les vistes d'aquest tossal.
Tornem a la mateixa sendera i primer pugem a la roca blanca (segons ens indica el mapa Raster) i dalt es troba el molló de terme.
I de seguida tornem a pujar a la roca de la seda.
Pastís Roca de la seda |
Les vistes, al igual que tot el camí des de dalt són meravelloses.
Parem a gaudir del cafenet i del pastís original de M. José.
Després d'una bona estona gaudint del moment baixem de la roca de la seda i just al baixar caminem entre l'escletxa i la roca.
Seguim per la sendera però deixem a la nostra dreta la de baixada per a dirigir-nos a l'últim cim anomenat també com a roca blanca segons el cartogràfic valencià.
Roca de la seda |
Vistes cap a Montornés |
Les vistes des d'aquest cim cap a Montornés i Benicàssim són també fantàstiques.
Ja sols ens queda baixar del cim i dirigir-nos al final de la ruta d'avui.
Veure la ruta al Wikiloc |
---|
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada